fbpx

Regulamin konkursu na stronie „Comvet” na portalu społecznościowym Instagram

§1

Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem konkursu jest KIKO Educational Solutions Sp. z o.o. z siedzibą Aleje  Jerozolimskie 181B, 02-222 Warszawa, właściciela marki COMVET, zwany dalej „Organizatorem”.
  2. Konkurs ma na celu promocję równowagi w życiu zawodowym i prywatnym oraz wagę odpoczynku (ang. work-life-balance) w branży weterynaryjnej w Polsce.
  3. Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) stanowi podstawę Konkursu prowadzonego na publicznym koncie społecznościowym @comvet.education na portalu Instagram i reguluje zasady i warunki uczestnictwa w Konkursie, jak również określa prawa i obowiązki Uczestników oraz Organizatora Konkursu.
  4. Konkurs nie jest grą losową ani zakładem wzajemnym w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (t. j. Dz.U. z 2022 poz. 888, z późn. zm.).
  5. Firma Meta (właściciel portalu społecznościowego Instagram) jest w pełni zwolniona z odpowiedzialności za organizację i przeprowadzenie konkursu przez każdego Uczestnika Konkursu.
  6. Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany ani przeprowadzany przez firmę Meta (właściciela portalu społecznościowego Instagram), ani z nią związany.

 

§2

Uczestnicy konkursu

  1. W Konkursie może wziąć udział osoba fizyczna, zwana dalej „Uczestnikiem”, która:
    1) przygotowała i opublikowała odpowiedź konkursową pod postem konkursowym na profilu Comvet zgodnie z zadaniem konkursowym;
    2) zapoznała się z niniejszym Regulaminem, zaakceptowała jego treść i wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia Konkursu, co Uczestnik poświadcza poprzez przystąpienie do Konkursu;
    3) posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
    4) posiada adres do doręczeń na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
    5) posiada profil w serwisie Instagram;
    6) wykona Zadanie Konkursowe;
  2. Z udziału w Konkursie wyłączeni są pracownicy Organizatora.
  3. Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne.

§3

Zasady prowadzenia konkursu

  1. Konkurs będzie prowadzony na stronie firmowej Organizatora (https://www.instagram.com/comvet_education/?hl=pl) na portalu społecznościowym Instagram, od dnia 20.08.2024 roku do dnia 30.08.2024 roku.
  2. Zadaniem konkursowym jest:
    a. zaobserwowanie profilu Organizatora (https://www.instagram.com/comvet_education/?hl=pl),
    b. udostępnienie rolki konkursowej Organizatora we własnej relacji i
    c. zamieszczenie komentarza pod postem konkursowym, który będzie odpowiedzią na zawarte tam zadanie konkursowe.
    d. wszystkie zadania wymienione w pkt. a-c muszą być zrealizowane przez Uczestnika łącznie by zadanie konkursowe zostało uznane za wykonane.
  3. Każdy uczestnik może zamieścić jeden komentarz, będący zgłoszeniem konkursowym.
  4. Za nieakceptowalne i pozbawiające możliwości wygrania nagród będą uznane komentarze:
    1) o charakterze reklamowym lub mające na celu prowadzenie agitacji politycznej lub religijnej;
    2) których treść lub publikacja narusza prawa innych podmiotów, w tym narusza ich prawa autorskie lub prawa chroniące ich wizerunek;
    3) sprzeczne z prawem polskim, w szczególności wzywające do nienawiści rasowej, etnicznej, wyznaniowej, propagujące przemoc, propagujące nielegalne używki;
    4) uznawane powszechnie za naganne moralnie, społecznie, niewłaściwe lub naruszające zasady życia społecznego;
    5) zawierające wulgaryzmy;
    6) mogące być sprzeczne z interesem Organizatora.
  5. W przypadku opisanym w ust. 4 Organizator zastrzega sobie prawo usunięcia komentarza, o którym mowa w ust. 4 pkt.1-6
  6. Poprzez przystąpienie do Konkursu Uczestnik poświadcza, że praca konkursowa stanowi jego wyłączną własność i nie narusza praw osób trzecich, w tym w szczególności praw autorskich i praw pokrewnych. W przypadku, gdyby oświadczenie, o którym mowa powyżej okazało się nieprawdziwe, a osoby trzecie wystąpiły wobec Organizatora z roszczeniami z tytułu naruszenia ich praw do pracy konkursowej, Uczestnik Konkursu zobowiązuje się do zwolnienia Organizatora z jakiejkolwiek odpowiedzialności prawnej. W przypadku, gdyby oświadczenie, o którym mowa powyżej okazało się nieprawdziwe, uczestnik traci prawo do nagrody.

§4

Kapituła Konkursowa

  1. Kapitułę Konkursową stanowią przedstawiciele Organizatora w liczbie 2 osób.

§5

Nagrody

  1. W konkursie zostanie wyłonionych 3 Zwycięzców przez Kapitułę Konkursową, która wybierze, zdaniem kapituły, najbardziej kreatywne odpowiedzi, wiążące się z tematem konkursu.
  2. Kapituła konkursowa może zdecydować o przyznaniu jednej, dwóch lub trzech nagród lub też o nieprzyznawaniu nagród.
  3. Od subiektywnej oceny kapituły konkursowej nie przysługuje  odwołanie ani reklamacja.
  4. Nagrodą jest podkładka filcowa pod myszkę komputerową.
  5. Uczestnik Konkursu może otrzymać tylko jedną nagrodę w obecnym Konkursie.
  6. Zwycięzcy Konkursu zostaną powiadomieni o wygranej i warunkach odbioru Nagrody do 5 dni roboczych od zakończenia zgłoszeń do Konkursu za pośrednictwem komentarza pod postem konkursowym i zostaną poproszeni o podanie adresu do wysyłki w Polsce, na który Organizator wyśle lub przekaże nagrodę na swój koszt.
  7. Zwycięzcy zobowiązani są skontaktować się z Organizatorem w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia, w którym przesłano im informację o wygranej, pod rygorem utraty prawa do nagrody, w celu ustalenia wszystkich danych potrzebnych do dostarczenia nagrody. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości przekazania nagród z przyczyn leżących po stronie Zwycięzcy, w szczególności jeśli podane dane są niepełne, nieaktualne lub nieprawdziwe.
  8. Nie jest możliwa zamiana nagrody lub jej części na jej równowartość w formie pieniężnej.

§6

Prawa autorskie

  1. Z chwilą przystąpienia do Konkursu, Uczestnik konkursu nieodpłatnie przenosi wszelkie prawa autorskie na Organizatora (w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych – Dz. U. z 2021 r. poz. 1062 z późn. zm.).
  2. Organizator ma prawo opublikować odpowiedzi zgłoszone przez Uczestników Konkursu w mediach społecznościowych i na stronie www.comvet.pl w dowolnie wybranej przez siebie formie i czasie.
  3. Uczestnikom Konkursu nie przysługuje, za przekazanie praw autorskich jakiekolwiek  dodatkowe wynagrodzenie.

§7

Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z funkcjonowaniem strony firmowej „Comvet” w ramach portalu społecznościowego Instagram jest KIKO Educational Solutions Sp. z o.o., właściciel marki COMVET, tak jak jest to określone w polityce prawności opublikowanej na stronie internetowej www.comvet.pl
  2. Adres e-mail do kontaktu: ado[at]comvet.pl
  3. W przypadku uznania, że dane osobowe przetwarzane są w sposób naruszający prawo, uczestnik Konkursu może złożyć skargę do organu nadzorczego w Polsce (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) z zastrzeżeniem zapisów ust. 4 pkt. 4)
  4. Dane osobowe Uczestników Konkursu przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e, RODO, w celu przeprowadzenia Konkursu o którym mowa w paragrafie 1 ust. 2 niniejszego regulaminu;
    1) Dostęp do danych osobowych uzyskują upoważnieni pracownicy KIKO Educational Solutions Spółka z o.o wykonywaniem obowiązków służbowych oraz podmioty świadczące usługi w zakresie dostarczania i utrzymywania infrastruktury teleinformatycznej;
    2) Podanie danych osobowych jest dobrowolne;
    3) Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane przez Administratora nie dłużej, niż jest to niezbędne do wykonania związanych z nimi czynności określonych osobnymi przepisami prawa polskiego.
    4) W każdej chwili Uczestnik może skorzystać z prawa dostępu do przedmiotowych danych osobowych o których mowa w ust. 4, ma prawo do żądania sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w zakresie i na zasadach wskazanych w ww. Rozporządzeniu, z zastrzeżeniem ust. 3.
    5) Organizator niniejszego konkursu nie odpowiada za przetwarzanie danych osobowych przez serwis i algorytmy platformy Meta, na których Uczestnik udostępnia swoje dane osobowe dobrowolnie i zgodnie z regulaminem platformy – portalu społecznościowego Instagram, której właścicielem jest firma Meta.
    6) Ze względu na wykorzystanie w Konkursie narzędzia Instagram (portalu społecznościowego firmy Meta) może dojść do przekazania danych użytkowników do krajów trzecich.

§8

Postanowienia końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub przerwania konkursu, o czym poinformuje na stronie firmowej „Comvet” na Instagramie.
  2. Niezależnie od odpowiedzialności Organizatora wobec konsumenta wynikającej z przepisów prawa oraz praw konsumenta do zgłaszania i dochodzenia roszczeń, reklamacje dotyczące Konkursu można zgłaszać do Organizatora w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty rozstrzygnięcia konkursu, określonej w Regulaminie. Reklamacje zgłoszone po tym terminie pozostawione będą bez rozpatrzenia.
  3. Reklamacje będą rozpatrywane przez Komisję Reklamacyjną powołaną przez Organizatora. Aby usprawnić proces, reklamacje należy składać pisemnie na adres Organizatora, podając dane kontaktowe. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od ich otrzymania, a wynik postępowania jest przesyłany listownie lub emailem.

 

dn. 19 sierpnia 2024 r.

Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved © COMVET