Szkolenia otwarte

Szkolenie dla lekarzy weterynarii, managerów, personelu medycznego na które nabór jest otwarty.
Przejdź dalej aby dowiedzieć się więcej o tematach oraz o najbliższych datach szkoleń

Szkolenia zamknięte

Szkolenie dla Twojego zespołu medycznego z wybranego zakresu tematycznego, które odbywa się w naszych salach, zajmujemy się również cała organizacją, w tym cateringiem
Przejdź dalej aby dowiedzieć się więcej

Szkolenia In-house

Szkolenie dla Twojego zespołu medycznego z wybranego zakresu tematycznego, którego strona organizacyjna w tym catering i zapewnienie sal/i jest po Twojej stronie
Przejdź dalej aby dowiedzieć się więcej

Strony WWW
Materiały cyfrowe

Kompleksowe wsparcie w zakresie projektowania i realizacji stron WWW oraz tworzenia materiałów cyfrowych, w tym filmów, rolek, slajderów i banerów.
Przejdź dalej aby dowiedzieć się więcej

Coaching
Mentoring

Coaching/Mentoring do budowania silnych zespołów, rozwijania umiejętności liderów oraz podnoszenia kompetencji pracowników.
Przejdź dalej aby dowiedzieć się więcej

Audyt
gabinetu/kliniki

Przeanalizujemy pod kątem Customer Experience, każdy element kontaktu klienta z Twoją kliniką, identyfikując mocne strony i obszary do poprawy.
Przejdź dalej aby dowiedzieć się więcej

Jak działamy

01

Analiza

Dokładnie badamy potrzeby naszych klientów. Wykorzystujemy nasze wieloletnie doświadczenie, aby jak najlepiej zrozumieć specyfikę firmy/instytucji, jej cele i wyzwania. To pozwala nam na stworzenie spersonalizowanej oferty.

02

Planowanie

W oparciu o potrzeby klienta, proponujemy spersonalizowany proces rozwojowy i/lub szkolenia. Wybieramy odpowiednie metody i narzędzia. Jeżeli klient tego potrzebuje, tworzymy również materiały cyfrowe, które są dostosowane do specyfiki firmy/instytucji i jej celów.

komunikacja-weterynaryjna-comvet
szkolenia-weterynaryjne-comvet

03

Realizacja

Wdrażamy zaplanowane działania. Nasz zespół zapewnia najwyższą jakość wykonania usługi, a także monitoruje przebieg jej realizacji, aby zapewnić, że są one efektywne i spełniają oczekiwania klienta.

04

Wyniki

Po zakończeniu procesu szkoleniowego analizujemy jego efekty. Na życzenie klienta sprawdzamy, czy i w jakim stopniu cele zostały osiągnięte. Dzięki temu dostarczamy konkretne mierzalne rezultaty, które pomagają naszym klientom w dalszym rozwoju i doskonaleniu kadr.

  Skontaktuj się z nami

    Potrzebujesz więcej informacji?
    Chcesz porozmawiać?

    Zostaw e-mail i telefon.


    Zgadzam się z polityką prywatności