Audyt – badanie kliniki/gabinetu pod kątem Customer Experience przeanalizujemy dla Ciebie każdy element kontaktu klienta z Twoją kliniką, identyfikując mocne strony i obszary do poprawy. Otrzymasz raport z rekomendacjami, które pomogą Ci wprowadzić ulepszenia, wzmocnić mocne strony, zwiększyć satysfakcję klientów, ich lojalność, a w konsekwencji dochody gabinetu.
Korzyści
- Identyfikacja i poprawa kluczowych obszarów obsługi. Twoi klienci będą bardziej zadowoleni i lojalni, co przełoży się na większą liczbę powracających wizyt oraz pozytywnych rekomendacji, zwiększając Twoje przychody
- Możliwość usprawnienia obsługi klientów, redukując czas poświęcany na rozwiązywanie problemów i usprawniając codzienną pracę personelu
- Lepsze doświadczenie klienta, które oznacza lepsze opinie i większą renomę. Poprawa jakości usług w Twojej klinice podniesie jej prestiż i atrakcyjność na rynku
- Zdejmiemy z Twojej głowy konieczność samodzielnego przeprowadzenia potrzebnych badań i analizy doświadczenia klienta (clinet experience)
- Poprawa wizerunku twojego gabinetu/ kliniki. Klienci profesjonalnie pytani o ich opinie czują się bardziej zaopiekowani, a Ty budujesz lepszą relację z klientami
- Poprawa obsługi klienta sprawi, że wizyty w Twojej klinice będą bardziej komfortowe i bezstresowe, co przyciągnie więcej klientów szukających wygodnych i profesjonalnych usług
- Spokój i oszczędność czasu. Audyt jest zaplanowany tak, aby w jak najmniejszym stopniu wpływać na codzienną pracę kliniki, dzięki czemu Twoja działalność może przebiegać bez zakłóceń