Pospiesz się! Cena EarlyBird na najbliższe szkolenie kończy się za:
SZKOLENIE „ODWAGA Z EMPATIĄ: TRENING ASERTYWNOŚĆ LEKARZA WETERYNARII”
Poznaj zasady asertywnej komunikacji lekarza weterynarii, przećwicz techniki i pozyskaj umiejętności stawiania granic w różnych sytuacjach, by z łatwością zarządzać emocjami, być zadowolonym/ą ze swoich zachowań, osiągać swoje cele i zwiększyć przychody
Inga Kołomyjska
Trener, Coach
Asertywność – umiejętność stawiania granic – to najlepszy sposób na życie w dobrych relacjach z innymi, jak i w zgodzie z samym sobą.
Czy mówisz czasem…
Chciał(a)bym umieć zawalczyć o siebie i swoje granice
TRUDNO CI ODMAWIAĆ w zgodzie ze sobą lub TRZYMAĆ SIĘ TEGO co sobie POSTANOWISZ?
Odpuszczasz czasem i myślisz sobie, że może innym razem wyjdziesz o czasie z pracy, albo kiedy indziej pójdziesz na urlop?
ZAWALCZENIE o ważne sprawy albo o swoje priorytety nie zawsze jest łatwe. Ale MOŻNA SIĘ tego NAUCZYĆ.
Możesz wprawiać się w tym JAK ROZMAWIAĆ, żeby przybliżać się do OSIĄGANIA SWOICH CELÓW i zamierzeń. Z szacunkiem do innych i siebie.
Możesz mówić tak by Cię słuchano. Pomożemy Ci to osiągnąć
MASZ DOŚĆ męczących SYTUACJI KONFLIKTOWYCH?
Te nerwy, krzyki, albo milczenie ze strony Klientów, a czasem i ze strony zespołu medycznego.
Czasem NIE WIADOMO JAK SIĘ ZACHOWAĆ w sytuacji komunikacji z agresywnie zachowującym się Klientem. Co powiedzieć albo co zrobić? A może się obrazi? Z drugiej strony to bardzo niekomfortowa – ba! trudna – sytuacja.
Praca lekarza weterynarii to codzienne MIERZENIE SIĘ Z EMOCJAMI – swoimi i innych. Spory to nieodłączny element pracy zawodowej i życia. Czasem jest trudno, i męcząco, ale NIE MUSI TAK BYĆ.
Dobra wiadomość jest taka, że sytuacją sporną MOŻNA ZARZĄDZIĆ z szacunkiem dla siebie i dla innych. Z nami dowiesz się JAK MOŻNA asertywnie KOMUNIKOWAĆ SIĘ w sytuacji konfliktu.
MĘCZY Cię KRYTYKA i nie wiesz JAK bezpiecznie ZAREAGOWAĆ…?
Sytuacja bycia poddanym krytyce jest trudna. Można wtedy pomyśleć – może coś szybko odpowiem? Jeśli celna puenta przyjdzie wówczas do głowy to wtedy najczęściej nakręca się SPIRALA TRUDNEJ KOMUNIKACJI i nie wiadomo kiedy zaangażowani złoszczą się i przekrzykują się. Może udać że nie słyszę? A może obrazić się? Albo udać że słyszę i puścić to mimo uszu?
Na szczęście SĄ LEPSZE STRATEGIE KOMUNIKACJI. Z nami poznasz techniki asertywnej komunikacji, które pozwolą na dobrą komunikację, dojście do tego co jest przyczyną niezadowolenia drugiej strony i ROZBROJENIE KRYTYKI.
Są narzędzia komunikacji pozwalające zachować się tak BY INNI NIE OBRAZILI SIĘ a jednocześnie NIE BYĆ W POZYCJI OFIARY.
Chciał(a)bym wiedzieć jak zwrócić komuś uwagę , żeby się nie obraził
Nie wiem do końca jak zwrócić uwagę na czyjeś zachowanie – kolegom z zespołu, albo klientom – kiedy coś narusza moje zasady albo wartości. Męczę się, jest mi trudno, ale obawiam się, że ktoś się obrazi. Znoszę więc sytuację w milczeniu, cierpię, czasem mnie to męczy, czasem złości. Doprowadzony/a do ostateczności wybucham, ale wtedy wcale nie jest lepiej. NIE MUSI TAK BYĆ.
Może chciał(a)byś wiedzieć JAK DAWAĆ INFORMACJĘ ZWROTNĄ, która BUDUJE, A NIE KRYTYKUJE?
Można asertywnie komunikować się i przez to WZMACNIAĆ MOTYWACJĘ i BUDOWAĆ ZAUFANIE W ZESPOLE medycznym.
Dobra informacja zwrotna buduje DOBRE RELACJE i pozwala RAZEM iść na przód. Pomożemy Ci się tego nauczyć.
Właśnie dlatego powstało szkolenie „Odwaga z empatią: trening asertywność lekarza weterynarii”
Szkolenie, dzięki któremu poznasz zasady asertywnej komunikacji weterynaryjnej, przećwiczysz techniki i pozyskasz umiejętność stawiania granic w różnych sytuacjach, by z łatwością zarządzać emocjami, być zadowolonym/ą ze swoich zachowań, osiągać swoje cele i zwiększyć przychody!
Uczestnicząc w szkoleniu
„Odwaga z empatią: trening asertywność lekarza weterynarii”
✅ Nauczysz się zasad asertywnej komunikacji potrzebnych w codziennej praktyce i życiu medyka
✅ Zyskasz umiejętność stawiania granic w pracy i życiu lekarza weterynarii
✅ Dowiesz się, jak asertywnie reagować na krytykę ale też dawać i przyjmować pochwały
✅ Sprawdzisz jak asertywność pomaga realizować Twoje plany
✅ Nauczysz się jak rozpoznać różne zachowania, postawy, style komunikacji oraz sposoby radzenia sobie z nimi
✅ Nauczysz się dawania i otrzymywania asertywnej informacji zwrotnej (ze staropolska feed-back)
✅ Będziesz potrafił/a lepiej zarządzać emocjami w sytuacjach zawodowych i skutecznie komunikować się w konflikcie
✅ Aktywnie odpoczniesz od codziennej gonitwy
✅ Dowiesz się jak skutecznie komunikować się w sytuacjach spornych i konfliktowych
✅ Nauczysz się jak asertywnie komunikować się, żeby lepiej motywować siebie, klientów i współpracowników zespołu medycznego
Szkolenie poprowadzi dla Ciebie
Inga Kołomyjska, lek. wet., mgr
Ukończyła międzynarodowe kursy certyfikacyjne z coachingu zespołowego oraz zaawansowanej komunikacji z użyciem meta-programów. Trener, coach i manager z ponad 18-to letnim doświadczeniem. Doświadczona metodyk łączący pasję z mierzalnymi rezultatami edukacyjnymi. Trener z praktyką ponad 3’650 godzin szkoleniowych oraz 720 godzin coachingu zespołowego i indywidualnego. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim.
Skuteczność potwierdzona w praktyce. W ostatnim roku Inga prowadziła i współprowadziła superwizję warsztatów oraz szkolenia dla ponad 490 lekarzy weterynarii w Polsce oraz ponad 692 lekarzy weterynarii w Europie. Inga Kołomyjska prowadziła też zajęcia z komunikacji i współpracy w zespole na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym dla ponad 460 studentów oraz dla studentów weterynarii na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej SGGW w Warszawie.
Podczas szkolenia przygotuj się na
pracę warsztatową i trening umiejętności
na konkretnych, realnych przykładach z praktyki
poznanie nowej wiedzy, technik i metod
opartych na sprawdzonej metodyce w kilku krajach UE dla lekarzy weterynarii
zwiększenie skuteczności Twoich działań
praktyczne przećwiczenie nowych technik które zastosujesz już następnego dnia w pracy
otwartość do pracy na rzeczywistych sytuacjach
i doświadczeniach z weterynaryjnej praktyki, z którymi spotykasz się na co dzień
dalsze doskonalenie się
po szkoleniu jesteś gotowa/y do stosowania poznanej wiedzy i nowych umiejętności
nowe kontakty
i wymiana doświadczeń z koleżankami i kolegami z branży
Szkolenie w liczbach:
Szkolenie jest dla Ciebie
To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli…
✅ nie chcesz spełniać cudzych oczekiwań, rezygnować z czegoś ważnego dla siebie, tylko dlatego że nie umiesz odmówić lub nie chcesz kogoś urazić
✅ pragniesz umieć podejmować decyzje w zgodzie ze sobą i być w tym konsekwentna/y
✅ chcesz być partnerem w relacjach z klientami oraz zespołem medycznym
✅ chcesz umieć konsekwentnie realizować swoje plany wynikające z podjętych przez Ciebie decyzji
✅ chcesz wiedzieć jak rozpoznawać i jak radzić sobie z zachowaniem manipulacyjnym, agresywnym, uległym
✅ chcesz asertywnie reagować na krytykę i pochwały
✅ chcesz mniej się stresować i mieć lepsze samopoczucie w prowadzeniu praktyki weterynaryjnej
✅ chcesz lepiej i łatwiej współpracować w zespole medycznym
✅ chcesz skutecznie i z szacunkiem działać w sytuacjach spornych i konfliktowych
Szkolenie nie jest dla Ciebie, gdy…
✅ nie jesteś siebie ciekawa/y
✅ czujesz, że wiesz wszystko i nie chcesz zmieniać swojego postępowania w rozwoju zawodowym lekarza weterynarii
✅ wiesz wszystko o asertywności, postawie uległej, agresywnej, manipulacji i dobrym traktowaniu innych ludzi i siebie
✅ nie masz żadnych konfliktów, a jeżeli ktoś je ma to nie jesteś to ty
✅ jest Ci dobrze, nie odczuwasz stresu w trudnych sytuacjach w gabinecie weterynaryjnym
✅ bez względu na sytuację zawsze wiesz jak ze spokojem się zachować i bez specjalnych emocji zawsze umiesz działać
✅ nie interesują Ciebie emocje własne ani innych w sytuacjach zawodowych lekarza weterynarii
✅ nie zamierzasz się dalej rozwijać
Zakres szkolenia:
Moduł 1
Czy asertywność to mówienie „nie”? Asertywność – wielofunkcyjna kompetencja lekarza weterynarii
- Asertywność medyka to nauka i etyka. Postawy i zachowania, które spotykasz codziennie – jak je rozpoznać i co możesz zrobić.
- Rozpoznaj i zdecyduj co chcesz zrobić. Zachowania i postawy: agresywna, uległa, manipulacyjna i asertywna.
Moduł 2
Granice w pracy medyka – na co mi to
- Granice drogowskazem w życiu zawodowym i prywatnym. Jak je wypracować i się ich trzymać.
- Asertywność, a osiąganie celu. Jak asertywność pomaga i co z tego będę mieć zawodowo.
- Kiedy nie chcę zrobić czegoś, albo kiedy bardzo chcę – jak o tym mówić. Cele, granice i prawa asertywne w praktyce na co dzień.
Moduł 3
Słowa mają moc! Małe rzeczy, a duże efekty. Komunikacja asertywna w sytuacji konfliktu.
- Konflikt narzędziem rozwoju osobistego, relacji z klientem i zespołu
- Zarządź komunikacją w czasie konfliktu. Czego nie robić, a co robić w sytuacji swarliwej.
- Asertywna komunikacja, która upuszcza pary i daje przestrzeń, pozwala zacząć na nowo. Asertywnie i z szacunkiem.
Moduł 4
Emocje. Nie daj się ponieść- tylko daj sobie skrzydła!
- Emocje są zawsze obecne – z nami i naszymi Klientami – dlatego warto się z nimi „zaprzyjaźnić”. Im szybciej tym lepiej.
- Zasady rządzące emocjami.
- Emocje Twój największy sprzymierzeniec i przyjaciel. Jak wpływać na emocje i jak świadomie zarządzać swoimi emocjami w procesie komunikacji asertywnej.
- Jak się komunikować kiedy emocje ogarniają, a trzeba zmierzać do komunikacyjnego brzegu – technika zarządzania emocjami i precyzowania oczekiwań FEMOS.
Moduł 5
Siła dobrego feed-back’u czyli komunikacja asertywna w zespole medycznym
- Dobry feed-back czyli jak budować prawidłowo informację zwrotną.
- Informacja zwrotna – jak używać w budowaniu efektywności procesów medycznych i dobrych relacji w zespole medycznym.
- Szacunek przede wszystkim – uszanuj go, a odpłaci Ci się. Jak komunikować się asertywnie w zespole i wzmacniać w członkach zespołu weterynaryjnego prawidłowe postawy komunikacyjne.
Moduł 6
Asertywne budowanie relacji i motywacji
- Motywacja to też komunikacja.
- Na Krytykę można się przygotować. Jak dobrze reagować na krytykę by „nie spalić” relacji.
- Komplementy – jak zbierać skarby komplementów i jak obdarzać innych pochwałami, które kształtują dobre relacje.
BONUS, dzięki któremu możesz wziąć udział w szkoleniu w niższej cenie
Dofinansowanie do szkolenia dla członków Warszawskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej
Lekarze weterynarii będący aktywnymi członkami Warszawskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej, którzy nie zalegają z opłatami składki członkowskiej, otrzymują dofinansowane. Sprawdź proszę czy masz uregulowane składki na bieżąco.
Opłatę podstawową zależną od daty rejestracji wnosisz przy rejestracji na szkolenie.
Pozostałą kwotę za udział w szkoleniu – tj. 780,00 zł, po weryfikacji przez Biuro przedmiotowej Izby członkostwa i opłacania składek przez zgłoszonego Uczestnika, opłaca za swojego Członka/Członkinię Warszawska Izba Lekarsko – Weterynaryjna.
Szczegóły dofinansowania w regulaminie szkolenia.
Wartość: 780 zł
Razem zawsze raźniej i dlatego…
Specjalnie dla Ciebie dostępna jest dodatkowa promocja na rezerwację szkolenia razem z koleżanką/kolegą.
Zapisz się na szkolenie razem z koleżanką/kolegą i otrzymaj zniżkę.
Zamów dwa szkolenia w jednym zamówieniu wprowadzając w koszyku kod promocyjny: promo10
Przy zakupie wprowadź swoje dane oraz w polu dodatkowe informacje dane drugiej osoby koniecznie z danymi kontaktowymi i numerem PWZ. Regulamin promocji.
Wysokość rabatu: 10%
Dobrze jest mieć więcej za mniej…
Specjalnie dla Ciebie dostępna jest również dodatkowa promocja na rezerwację kilku szkoleń.
Zapisz się na dwa lub więcej szkolenia i otrzymaj zniżkę.
Zamów dwa lub więcej szkolenia w jednym zamówieniu wprowadzając w koszyku kod promocyjny: promo10
Przy zakupie wprowadź swoje dane koniecznie z danymi kontaktowymi i numerem PWZ. Regulamin promocji.
Wartość rabatu: 10%
W czasie szkolenia zapewniamy
Materiały szkoleniowe – Workbook, Karty pracy własnej
Specjalnie opracowany i przygotowany do tego szkolenia.
Pozwala na wprowadzenie notatek na bieżąco oraz na ich ustrukturyzowanie w czasie całego szkolenia.
Będziesz mógł/mogła po nie sięgnąć do nich wrócić w dowolnym momencie po szkoleniu.
Drukowane Certyfikaty imienne na koniec kursu.
Na zakończenie kursu otrzymasz drukowany imienny Certyfikat.
Certyfikaty są numerowane i zgodnie z wymaganiami dotyczącymi jakości przy organizacji szkoleń, są one przechowywane w bazie danych i w razie potrzeby możemy je odtworzyć.
Doskonałe przerwy kawowe oraz pyszny lunch
W czasie całego kursu będziesz miał/a do dyspozycji przerwy kawowe z wyborem różnorodnych napojów oraz słodki i słonych przekąsek.
W czasie szkolenia przewidziany jest pyszny lunch w restauracji hotelowej. Lunch dostosowany jest do Twoich preferencji – w trakcie rezerwacji wybierz czy ma być on dla Ciebie wegetariański czy mieszany. Jeżeli masz inne preferencje/potrzeby dotyczące Twojej diety napisz do nas maila. Szef kuchni w restauracji będzie więcej niż zadowolony mogąc je spełnić.
Wybierz najwygodniejszą datę i miejsce szkolenia:
Pospiesz się! Cena EarlyBird na najbliższe szkolenie kończy się za:
Szkolenie „Odwaga z empatią: Trening asertywność lekarza weterynarii” | 17.11.2024 | Warszawa
270,00 zł – 1050,00 zł Zapisuję się
Co mówią o nas
Zaawansowane szkolenie z komunikacji lekarza weterynarii z klientem- właścicielem zwierzęcia:
Nowe! Nieznane! Okazało się, że to działa!
Dużo ćwiczeń, co stresowało ale da się przeżyć i bardzo polubić!
Szkolenie dało mi dużo do myślenia poprzez zdobycie nowej wiedzy na temat komunikacji,
nie tylko lekarz weterynarii-klient, ale także komunikacji z dziećmi, partnerem.
Zdecydowanie mogę polecić szkolenie z zaawansowanej komunikacji z właścicielem
na każdym etapie życia lub pracy zawodowej.
Bardzo ciekawe szkolenie pomagające w zrozumieniu procesów komunikacyjnych.
Odrywanie ról daje bardzo ciekawe efekty w postaci uświadomienia sobie,
jak tak na prawdę wpływ na innych wywiera nasze zachowanie.
Polecam szkolenie „Zaawansowana komunikacja z klientem- właścicielem zwierzęcia”
każdemu lekarzowi weterynarii niezależnie od długości stażu pracy.
Najbardziej podobało mi się w szkoleniu sposób jego prowadzenia- interaktywność!
Wiedza i doświadczenie prowadzącej.
Poznanie instrumentów efektywnej komunikacji z klientem.
Polecam ten typ szkolenia a zwłaszcza organizatorów!
Zaufali nam
Najczęściej zadawane pytania
+ Czy otrzymam fakturę?
Oczywiście!
W formularzu rejestracyjnym w polu uwagi podaj dane do faktury.
+ W jakich godzinach odbywa się szkolenie?
Szkolenie odbywa się w godzinach 09:00-17:00, zapraszamy do rejestracji od godziny 08:30.
+ Do kiedy obowiązują niższe ceny Early Bird?
Daty obowiązywania ceny Early Bird podane są przy zapisie na dane szkolenie.
+ Czy dostanę informację o kwalifikacji na szkolenie?
Po rejestracji na szkolenie dostaniesz informację na maila, którego podałeś w czasie składania zamówienia. Pamiętaj, by profilaktycznie sprawdzić folder „INNE” lub „SPAM”.
+ Jakie są możliwe formy płatności?
Możesz zapłacić za szkolenie od razu poprzez bezpieczne systemy elektroniczne: Paynow, BLIK, kartę oraz tradycyjnym przelewem bankowym.
+ Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?
O zmianach statusu dostaniesz na bieżąco informację na maila, którego podałeś w czasie składania zamówienia. Pamiętaj, by profilaktycznie sprawdzić folder „INNE” lub „SPAM”.
+ "Wstydzę się. Czy w trakcie szkolenia będą oceniana/y?"
Wiem i rozumiem, że udział w warsztatach z asertywności, która jest zaliczana do kompetencji osobistych może być trudny i stresujący. Tym bardziej ten program jest dla Ciebie. Szkolenie jest prowadzone przez doświadczonego i certyfikowanego w procesie grupowym trenera, który pozwala w bezpiecznych i przyjaznych warunkach ćwiczyć wszystkie techniki komunikacyjne.
W czasie szkolenia nikt nie jest do niczego zmuszana/y ani wyciągana/y na siłę „na środek sali”. Będziesz czuć się bezpiecznie, z szacunkiem dla Ciebie i zaopiekowana/y. W każdej chwili trener jest na Sali, służy pomocą i wsparciem.
+ "To się nie przyda w moim biznesie".
Komunikacja asertywna to podstawa współczesnej komunikacji i skutecznego prowadzenia przedsiębiorstwa, a takim jest weterynaryjna praktyka medyczna.
Jeśli chcesz prowadzić w nowoczesny, profesjonalny sposób firmę, a gabinet, klinika weterynaria na to przecież przedsiębiorstwo, warto poznać zasady komunikacji asertywnej. Zarówno jeśli pracujesz w małym gabinecie, jak i większym zespole weterynaryjnym.
Im prędzej opanujesz i zaczniesz wykorzystywać zasady komunikacji asertywnej, z poszanowaniem granic swoich i innych osób, tym szybciej zbudujesz długofalowe relacje ze swoimi klientami, współpracownikami.
Wyćwiczenie zachowań asertywnych przynosi wiele korzyści: wzmocnienie szacunku do siebie, lepsze osiąganie celów i realizacja planów, co przełoży się na Twoją wyższą jakość pracy i życia. Stosowanie komunikacji asertywnej wpływa też na poprawę komunikacji w zespole, ze współpracownikami, jak też z klientami weterynaryjnymi. Te korzystne zachowania asertywne przełożą się na stabilność Twojej praktyki i Twoją satysfakcję.
+ "Nie mam czasu iść na szkolenie".
Czas jest najcenniejszą rzeczą, którą mamy. Wybierając profesjonalne, całodniowe szkolenie w formie warsztatów oszczędzi w przyszłości czas i nerwy, które być może będziesz musiał/a poświęcić na mierzenie się z trudnymi sytuacjami, nierozwiązanymi konfliktami, brakiem komfortu, trudnymi emocjami, wyrzutami sumienia, że coś mogłaś/eś inaczej powiedzieć lub zrobić.
Kiedy myślisz „nie mam czasu” to może warto zadać sobie pytanie „Jaką wartość/cenę ma dla mnie ciągłe popełnianie tych samych błędów? I tracenie czasu na te same sytuacje? Można oczywiście w wolnym czasie oglądać filmy-tutoriale, czytać książki, posty i literaturę fachową z zakresu komunikacji asertywnej. Bądź jednak przygotowana/y na to, że zajmuje to dużo czasu i energii. Wiec ponownie – będziesz musiał nad tym spędzić czas – zsumowany czas na poszukiwanie źródeł wiedzy, wybieranie, czytanie, oglądanie, zajmą więcej niż kilka godzin warsztatów. Ponadto, taka bierna forma nauki nie zawiera aktywnych ćwiczeń w grupie, które w zmianie zachowania są najistotniejsze, będzie to pewnie mniej skuteczne.
Jednodniowe szkolenie z komunikacji to 8 godzin intensywnych warsztatów, wiedzy i praktyki, które wdrażasz do swojej codziennej pracy od razu. Oszczędzasz czas, stres i unikasz uczenia się na własnych błędach – dużo lepiej uczyć się na doświadczeniach innych.
+ Czy po szkoleniu będę umiał/a zastosować poznane techniki w praktyce od razu?
Jednodniowy trening asertywności to 8 godzin intensywnych warsztatów, wiedzy i praktyki. Podczas szkolenia przećwiczysz w praktyce różnorodne realne sytuacje oraz konkretne techniki i narzędzia, które będziesz mógł/a zastosować w swojej codziennej pracy od razu. Ponadto, poznasz najlepsze praktyki, jak również będziesz mógł/a wymienić się doświadczeniami z innymi lekarzami w czasie szkolenia. Im szybciej poznasz i przećwiczysz w praktyce podczas warsztatów techniki komunikacyjne, tym szybciej będziesz wiedzieć je stosować w codziennej praktyce.
Wiesz już wszystko o tym szkoleniu i… czas podjąć decyzję.
Którą datę i miejsce szkolenia wybierasz dla siebie?
Szkolenie „Odwaga z empatią: Trening asertywność lekarza weterynarii” | 17.11.2024 | Warszawa
270,00 zł – 1050,00 zł Zapisuję się