fbpx

Pospiesz się! Cena EarlyBird na najbliższe szkolenie kończy się za:

SZKOLENIE „PROFESJONALNA KOMUNIKACJA LEKARZA WETERYNARII Z OPIEKUNEM ZWIERZĘCIA”

Poznaj profesjonalną komunikację weterynaryjną, przećwicz techniki komunikacji z opiekunem zwierzęcia aby z łatwością radzić sobie w trudnych sytuacjach, lepiej leczyć, zwiększyć przychody i mieć więcej zadowolonych klientów!

Inga Kołomyjska
Trener, Coach

Komunikacja jest ważną kompetencją, z którą nie rodzimy się – to umiejętność i wiedza, której możesz się nauczyć i ją modyfikować. Doskonalimy ją przez całe życie zawodowe – bo wyzwań jest dużo i cały czas zmieniają się. 

Czy mówisz czasem…

Chciałbym mieć lepsze wyniki leczenia i więcej zadowolonych Klientów…

Zastanawiasz się co możesz zrobić żeby łatwiej i sprawniej komunikować się z Opiekunami zwierząt? Jak radzić sobie w chwilach silnych emocji, których w zawodzie lekarza weterynarii nie brakuje.

Nie wiesz, co konkretnie zrobić, żeby rozmowy z klientami stały się dla Ciebie mniej stresujące, a bardziej przyjazne i… ŁATWIEJSZE

NARZĘDZIA KOMUNIKACJI MEDYCZNEJ pozwalające spokojnie przejść przez trudne rozmowy…i mieć więcej zadowolonych klientów.

Jeśli chcesz by wizyty weterynaryjne przebiegały w DOBREJ ATMOSFERZE i by relacja z klientem weterynaryjnym była SATYSFAKCJONUJĄCA DLA OBU STRON to jest to możliwe i pomożemy Ci to uzyskać.

Mam czasem dość konsultacji, które „trwają wiecznie” i po których jestem zmęczona/y

Jesteś zmęczony/a konsultacjami, które nie mają dobrej struktury? Czy DOBRA ROZMOWA I WYWIAD MEDYCZNY musi być długa?

JAK UŁOŻYĆ WIZYTĘ WETERYNARYJNĄ pod kątem komunikacji, żeby przebieg wizyty mieścił się w zaplanowanym CZASIE.

Rozmowy z opiekunami nie biegną czasem w kierunku w którym byś chciał. Wizyty lekarskie czasem zajmują więcej czasu niż go masz. Chciałbyś pomóc pacjentowi tak dobrze jak to możliwe, a jednocześnie chcesz mieć czas na swoje życie.  

Chciałbyś żeby długie godziny w pracy i wiele rozmów z opiekunami, które prowadzisz każdego dnia stały się SPRAWNIEJSZE, PRZYJEMNIEJSZE I MNIEJ CZASOCHŁONNE.

Masz dość skarg, słabych ocen w Google wynikających z nieporozumień komunikacyjnych albo roszczeniowych klientów?

Mówią, że klienci weterynaryjni są z każdym rokiem coraz bardziej roszczeniowi. Dużo oczekują a w zamian mało z siebie dają. Tak sobie myślisz czasem.

Co zrobić żeby bardziej zaangażować klienta? JAK UNIKAĆ SŁABYCH OCEN będąc jednocześnie w zgodzie ze sobą. Jak radzić sobie z „roszczeniowym” klientem?

Na szczęście są SPRAWDZONE METODY komunikacyjne UŁATWIAJACE KOMUNIKACJĘ i POPRAWIAJĄCE WSPÓŁPRACĘ nawet z klientami mającymi bardzo wysokie oczekiwania. Z nami poznasz je SPRAWNIE I PRZYJEMNIE.

Klienci nie rozumieją co do nich mówię i nie podążają za wskazówkami terapeutycznymi

Niektórzy klienci po wizycie dzwonią i pytają co mają zrobić, albo mają pytania do leczenia, lub w emocjach wypisują róże rzeczy w mailach albo na social mediach.

Niektórzy opiekunowie po wizycie sami szukają innych opcji leczenia, zmieniają leczenie, co nie kończy się dobrze dla pacjenta. Dopytywanie po wizycie jest to dość czasochłonne. A przecież się starałaś/eś …

Chciałbyś wiedzieć jak zbudować zaufanie i długoterminowa relację z opiekunem zwierzęcia?

Chcesz, żeby opiekun LEPIEJ WSPÓŁPRACOWAŁ i obdarzał Ciebie większym ZAUFANIEM

Są nowoczesne, sprawdzone metody i techniki prowadzenia rozmów medycznych pozwalające ZWIĘKSZYĆ ZROZUMIENIE I ZAANGAŻOWANIE OPIEKUNA. Pomożemy Ci to osiągnąć.

Właśnie dlatego powstało szkolenie „Profesjonalna komunikacja lekarza weterynarii z opiekunem zwierzęcia”

Szkolenie, dzięki któremu poznasz profesjonalną medyczną komunikację weterynaryjną, przećwiczysz techniki komunikacji z opiekunem zwierzęcia aby z łatwością radzić sobie w trudnych sytuacjach, lepiej leczyć, zwiększyć przychody i mieć więcej zadowolonych klientów!

Uczestnicząc w szkoleniu
„Profesjonalna komunikacja lekarza weterynarii z opiekunem zwierzęcia”

✅ Dowiesz się jak budować trwałe relacje z klientami by podążali za wskazówkami medycznymi, wracali do Ciebie i by relacja była trwała i satysfakcjonująca dla obu stron

✅ Poznasz zasady oraz model komunikacji medycznej dla lekarzy weterynarii Calgary-Cambridge

✅ Poznasz konkretne i skuteczne narzędzia i metody komunikacji w praktyce lekarza weterynarii które usprawnią proces wizyty weterynaryjnej

✅ Dowiesz się jak rozmawiać o pieniądzach i radzić sobie z obiekcjami klienta;

✅ Nauczysz się jak wpływać na emocje i jak świadomie zarządzać swoimi emocjami w procesie komunikacji i przez cały dzień pracy lekarza weterynarii;

✅ W życzliwym i bezpiecznym otoczeniu przećwiczysz strategie, metody i narzędzia tak, że będziesz mógł/mogła użyć ich już następnego dnia w pracy;

✅ Aktywnie odpoczniesz w komfortowych warunkach sprzyjających zdobywaniu nawet najbardziej skomplikowanej i profesjonalnej wiedzy

✅ Poznasz sposoby skutecznego radzenia sobie i przećwiczysz w praktyce różne sytuacje wymagające np. rozmowa o cenie, „klient który wie lepiej”

Szkolenie poprowadzi dla Ciebie

Inga Kołomyjska, lek. wet., mgr

Lekarz weterynarii – absolwentka wydziału medycyny weterynaryjnej SGGW w Warszawie. Magister ekonomii, absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Międzynarodowych Studiów Europejskich Uniwersytetu w Maastricht i Centrum Europejskiego Uniwersytetu Warszawskiego. Dyplomowany Trener Biznesu (Master Business Trainer Level Superior), certyfikowany coach w podejściu Multi- Level Coaching, akredytowanym przez Izbę Coachingu, zgodnym ze standardami International Coach Federation. Ekspert z kilkunastoletnim doświadczeniem, m.in.: w przygotowywaniu procesów oraz programów edukacyjnych i szkoleniowych, zarządzaniu procesami szkoleniowymi oraz rozwojowymi kadr i instytucji. Autorka i współautorka metodyk i kursów edukacyjnych dla profesjonalistów, osób dorosłych, jak też kierownik badań edukacyjnych, badacz potrzeb szkoleniowych, w tym międzynarodowych badań porównawczych.  Trener z powołania.

Ukończyła międzynarodowe kursy certyfikacyjne z coachingu zespołowego oraz zaawansowanej komunikacji z użyciem meta-programów.  Trener, coach i manager z ponad 18-to letnim doświadczeniem. Doświadczona metodyk łączący pasję z mierzalnymi rezultatami edukacyjnymi. Trener z praktyką ponad 3’650 godzin szkoleniowych oraz 720 godzin coachingu zespołowego i indywidualnego. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim.

Skuteczność potwierdzona w praktyce. W ostatnim roku Inga prowadziła i współprowadziła superwizję warsztatów oraz szkolenia dla ponad 490 lekarzy weterynarii w Polsce oraz ponad 692 lekarzy weterynarii w Europie. Inga Kołomyjska prowadziła też zajęcia z komunikacji i współpracy w zespole na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym dla ponad 460 studentów oraz dla studentów weterynarii na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej SGGW w Warszawie.

Podczas szkolenia przygotuj się na

pracę warsztatową i trening umiejętności

na konkretnych, realnych przykładach z praktyki

poznanie nowej wiedzy, technik i metod

opartych na sprawdzonej metodyce w kilku krajach UE dla lekarzy weterynarii

zwiększenie skuteczności Twoich działań

praktyczne przećwiczenie nowych technik które zastosujesz już następnego dnia w pracy

otwartość do pracy na rzeczywistych sytuacjach

i doświadczeniach z weterynaryjnej praktyki, z którymi spotykasz się na co dzień

dalsze doskonalenie się

po szkoleniu jesteś gotowa/y do stosowania technik komunikacji

nowe kontakty

i wymiana doświadczeń z koleżankami i kolegami z branży

Szkolenie w liczbach:

+ 0
lekarzy weterynarii wzięło udział w naszych wydarzeniach w realu w Polsce
+ 0
lekarzy weterynarii wzięło udział w wydarzeniach w Europie
+ 0 analizy
Trzy międzynarodowe badania lekarzy weterynarii powiązane ze szkoleniem
+ 0
Ponad 200 stron opracowań danych i badań potrzeb lekarzy weterynarii
5.3/ 0 śr. ocen ze szkolenia
``szkolenie przyda się w mojej pracy zawodowej``

Szkolenie jest dla Ciebie

To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli…

✅ Chcesz lepiej komunikować się z klientem weterynaryjnym

✅ Nie chcesz już stresować się lub szukać gorączkowo odpowiedzi w trudnych sytuacjach zawodowych
✅ Chcesz wiedzieć jak rozmawiać o pieniądzach i radzić sobie z obiekcjami klienta
✅ Nie chcesz już denerwować się i marzysz o tym by spokojnie przejść przez trudne rozmowy
✅ Chcesz przećwiczyć różnorodne sytuacje trudne lub wymagające dla lekarza weterynarii
✅ Chcesz zmienić swój dotychczasowy styl komunikacji i zobaczyć jak może być inaczej
✅ Chcesz wiedzieć jak zbudować zaufanie i długoterminowa relację z opiekunem zwierzęcia
✅ Czujesz, że z dotychczasowym stylem komunikacji męczysz się czasami i chcesz spróbować czegoś innego
✅ Chcesz wzmocnić swój autorytet lekarza weterynarii

Szkolenie nie jest dla Ciebie, gdy…

✅ czujesz, że wiesz wszystko o komunikacji lekarza weterynarii z klientem

✅ nie jesteś siebie ciekawa/y i nie masz zamiaru rozwijać się
✅ nie masz żadnych trudności ani konfliktów w praktyce weterynaryjnej, a jeżeli ktoś je ma to nie jesteś to ty
✅ jest Ci dobrze, nie odczuwasz stresu w trudnych sytuacjach w gabinecie weterynaryjnym
✅ bez względu na sytuację zawsze wiesz jak ze spokojem się zachować i bez specjalnych emocji zawsze umiesz działać

Zakres szkolenia komunikacja lekarza weterynarii z klientem

Moduł 1
Komunikacja lekarza weterynarii z opiekunem zwierzęcia – proces, który możesz oswoić i „rozebrać” na czynniki pierwsze

  • Pułapki i szanse interakcji interpersonalnej w praktyce lekarza weterynarii

Komunikacja medyczna dla lekarzy weterynarii – model Calgary-Cambridge

  • Principia komunikacji oraz model komunikacji medycznej dla lekarzy weterynarii Calgary-Cambridge
  • Sprawdzisz i przećwiczysz swój własny styl komunikacji oparty na modelu komunikacji Calgary-Cambridge;

Moduł 2
Zarządzanie sobą i przestrzenią w gabinecie weterynaryjnym

  • Mowa ciała mówi czasem więcej niż słowa
  • Komunikacja niewerbalna ważnym narzędziem w praktyce lekarza weterynarii
  • Praktyczne zasady i techniki komunikacji niewerbalnej w weterynaryjnej praktyce medycznej

Słowa mają moc!

  • Jak rozmawiać, żeby się dogadać. Zasady i techniki komunikacji werbalnej w praktyce medycznej
  • Co robić jeżeli klient się z Tobą nie zgadza –  jak radzić sobie z obiekcjami klienta
  • Wizyty, które trwają wiecznie możesz odstawić do lamusa – jak radzić sobie z zarządzaniem czasem wizyty
  • Zaufanie opiekuna podstawą dobrego wyniku terapeutycznego – jak budować zaufanie i długoterminową relację

Moduł 3
Emocje. Nie daj się ponieść- tylko daj sobie skrzydła!

  • Emocje są zawsze obecne – z nami i naszymi Klientami – dlatego warto się z nimi „zaprzyjaźnić”
  • Zasady rządzące emocjami
  • Jak wpływać na emocje i jak świadomie zarządzać swoimi emocjami w procesie komunikacji
  • Sposoby radzenia sobie w wymagających sytuacjach komunikacyjnych lekarza weterynarii
  • Emocje Twój największy sprzymierzeniec i przyjaciel

Moduł 4
Dziś prawdziwych „trudnych Klientów” już nie ma? – czyli jak rozmawiać żeby się dogadać

  • Poznasz strategie i techniki komunikacji, jak radzić sobie w wymagających sytuacjach komunikacji z opiekunem w praktyce;
  • Przećwiczysz rożne wymagające sytuacje, m.in.: 
    • jak radzić sobie z obiekcjami opiekuna,
    • jak komunikować się w sytuacji żałoby Klienta,
    • co robić kiedy Klient „wie lepiej”
    • co robić kiedy Klient zaprzyjaźnił się z dr Google
  • Dowiesz się kiedy i jak rozmawiać o cenie usług medycznych by było to satysfakcjonujące dla obu stron

BONUS, dzięki któremu możesz wziąć udział w szkoleniu w niższej cenie

Dofinansowanie do szkolenia dla członków Warszawskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej

Lekarze weterynarii będący aktywnymi członkami Warszawskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej, którzy nie zalegają z opłatami składki członkowskiej, otrzymują dofinansowane.  Sprawdź proszę czy masz uregulowane składki na bieżąco.

Opłatę podstawową zależną od daty rejestracji wnosisz przy rejestracji na szkolenie.
Pozostałą kwotę za udział w szkoleniu – tj. 780,00 zł, po weryfikacji przez Biuro przedmiotowej Izby członkostwa i opłacania składek przez zgłoszonego Uczestnika, opłaca za swojego Członka/Członkinię Warszawska Izba Lekarsko – Weterynaryjna.
Szczegóły dofinansowania w regulaminie szkolenia.

Wartość: 780 zł

Razem zawsze raźniej i dlatego…

Specjalnie dla Ciebie dostępna jest dodatkowa promocja na rezerwację szkolenia razem z koleżanką/kolegą.

Zapisz się na szkolenie razem z koleżanką/kolegą i otrzymaj zniżkę.
Zamów dwa szkolenia w jednym zamówieniu wprowadzając w koszyku kod promocyjny: promo10
Przy zakupie wprowadź swoje dane oraz w polu dodatkowe informacje dane drugiej osoby koniecznie z danymi kontaktowymi i numerem PWZ. Regulamin promocji.

Wysokość rabatu: 10%

Dobrze jest mieć więcej za mniej…

Specjalnie dla Ciebie dostępna jest również dodatkowa promocja na rezerwację kilku szkoleń.

Zapisz się na dwa lub więcej szkolenia i otrzymaj zniżkę.
Zamów dwa lub więcej szkolenia w jednym zamówieniu wprowadzając w koszyku kod promocyjny: promo10
Przy zakupie wprowadź swoje dane koniecznie z danymi kontaktowymi i numerem PWZ.
Regulamin promocji.

Wartość rabatu: 10%

W czasie szkolenia zapewniamy

Materiały szkoleniowe – Workbook, Karty pracy własnej

Specjalnie opracowany i przygotowany do tego szkolenia.

Pozwala na wprowadzenie notatek na bieżąco oraz na ich ustrukturyzowanie w czasie całego szkolenia.

Będziesz mógł/mogła po nie sięgnąć do nich wrócić w dowolnym momencie po szkoleniu.

komunikacja-medyczna-comvet.pl-10

Drukowane Certyfikaty imienne na koniec kursu.

Na zakończenie kursu otrzymasz drukowany imienny Certyfikat.

Certyfikaty są numerowane i zgodnie z wymaganiami dotyczącymi jakości przy organizacji szkoleń, są one przechowywane w bazie danych i w razie potrzeby możemy je odtworzyć.

Doskonałe przerwy kawowe oraz pyszny lunch

W czasie całego kursu będziesz miał/a do dyspozycji przerwy kawowe z wyborem różnorodnych napojów oraz słodki i słonych przekąsek.

W czasie szkolenia przewidziany jest pyszny lunch w restauracji hotelowej. Lunch dostosowany jest do Twoich preferencji – w trakcie rezerwacji wybierz czy ma być on dla Ciebie wegetariański czy mieszany. Jeżeli masz inne preferencje/potrzeby dotyczące Twojej diety napisz do nas maila. Szef kuchni w restauracji będzie więcej niż zadowolony mogąc je spełnić. 

Wybierz najwygodniejszą datę i miejsce szkolenia:

Pospiesz się! Cena EarlyBird na najbliższe szkolenie kończy się za:

  • Szkolenie „Profesjonalna komunikacja lekarza weterynarii z opiekunem zwierzęcia” | 21.09.2024 | Warszawa

    360,00 1140,00  Zapisuję się
  • Szkolenie „Profesjonalna komunikacja lekarza weterynarii z opiekunem zwierzęcia” | 30.11.2024 | Warszawa

    270,00 1050,00  Zapisuję się

Co mówią o nas

Zaufali nam

Najczęściej zadawane pytania

+ Czy otrzymam fakturę?

Oczywiście! 
W formularzu rejestracyjnym w polu uwagi podaj dane do faktury.

Ok, dołączam do szkolenia!

+ W jakich godzinach odbywa się szkolenie?

Szkolenie odbywa się w godzinach 09:00-17:00, zapraszamy do rejestracji od godziny 08:30.

Ok, dołączam do szkolenia!

+ Do kiedy obowiązują niższe ceny Early Bird?

Daty obowiązywania ceny Early Bird podane są przy zapisie na dane szkolenie.

Ok, dołączam do szkolenia!

+ Czy dostanę informację o kwalifikacji na szkolenie?

Po rejestracji na szkolenie dostaniesz informację na maila, którego podałeś w czasie składania zamówienia. Pamiętaj, by profilaktycznie sprawdzić folder „INNE” lub „SPAM”.

Ok, dołączam do szkolenia!

+ Jakie są możliwe formy płatności?

Możesz zapłacić za szkolenie od razu poprzez bezpieczne systemy elektroniczne: Paynow, BLIK, kartę oraz tradycyjnym przelewem bankowym.

Ok, dołączam do szkolenia!

+ Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?

O zmianach statusu dostaniesz na bieżąco informację na maila, którego podałeś w czasie składania zamówienia. Pamiętaj, by profilaktycznie sprawdzić folder „INNE” lub „SPAM”.

Ok, dołączam do szkolenia!

+ "Wstydzę się. Czy w trakcie szkolenia będą oceniana/y?"

Wiem i rozumiem, że udział w warsztatach z kompetencji osobistych może być trudny i stresujący. Tym bardziej ten program jest dla Ciebie. Szkolenie jest prowadzone przez doświadczonego i certyfikowanego w procesie grupowym trenera, który pozwala w bezpiecznych i przyjaznych warunkach ćwiczyć wszystkie techniki komunikacyjne.
W czasie szkolenia nikt nie jest do niczego zmuszana/y ani wyciągana/y na siłę „na środek sali”.Będziesz czuć się bezpiecznie, z szacunkiem dla Ciebie i zaopiekowana/y. W każdej chwili trener jest na sali i służy pomocą.

Ok, dołączam do szkolenia!

+ "To się nie przyda w moim biznesie".

Komunikacja to podstawa współczesnego prowadzenia przedsiębiorstwa a takim jest weterynaryjna praktyka medyczna.
Zaawansowana komunikacja z klientem jest już standardem w profesjonalnym gabinecie/klinice. Im prędzej je opanujesz i zaczniesz wykorzystywać, tym szybciej zbudujesz długofalowe relacje ze swoimi klientami, co przełoży się na stabilność praktyki, lepsze wyniki leczenia i obustronną satysfakcję.

Ok, dołączam do szkolenia!

+ "Nie mam czasu iść na szkolenie".

Czas jest najcenniejszą rzeczą, którą mamy. Idąc na profesjonalne, pełnodniowe szkolenie oszczędzasz czas i nerwy, który być może będziesz musiał/a poświęcić na wyjaśnianie spraw komunikacyjnych z niezadowolonymi klientami, zbyt długie wizyty, kolejne wizyty związane z brakiem podążania za Twoimi wskazówkami terapeutycznymi.
Można oczywiście w wolnym czasie oglądać filmy-tutoriale, czytać książki, posty i literaturę fachową z zakresu komunikacji. Źródeł rzetelnej i bezpłatnej informacji dotyczącej profesjonalnej komunikacji weterynaryjnej jest mało i zajmuje to dużo czasu i energii.
Jednodniowe szkolenie z komunikacji to 8 godzin intensywnych warsztatów, wiedzy i praktyki, które wdrażasz do swojej codziennej pracy od razu. Oszczędzasz czas, stres i unikasz uczenia się na własnych błędach – dużo lepiej uczyć się na doświadczeniach innych.

Ok, dołączam do szkolenia!

+ "Komunikacja weterynaryjna to nic specjalnego, zwykła rozmowa, każdy to potrafi".

Nauka o profesjonalnej weterynaryjnej komunikacji to stosunkowo nowa dziedzina nauki. Dodatkowo w ciągu ostatnich lat obserwujemy ogromne zmiany społeczno-kulturowe, które skutkują zmianą postaw oraz stylu komunikacji zarówno klientów – opiekunów zwierząt jak i samych lekarzy weterynarii. Są to duże wyzwania, które jednak są przedmiotem badań naukowych.
Komunikacja medyczna a taką jest komunikacja weterynaryjna to bardzo specyficzny rodzaj kontaktu. Wymaga specjalnej struktury prowadzenia wizyty jak i używania wyspecjalizowanych narzędzi komunikacyjnych pozwalających przeprowadzić tą wizytę sprawnie przy jednoczesnym zebraniu wywiadu, badaniu i co najważniejsze, zbudowaniu relacji opartej na zaufaniu z klientem weterynaryjnym.
Nie jest to więc zwykła, potoczna komunikacja interpersonalna. Dlatego we współczesnym świecie potrzebne jest uczenie się struktury oraz narzędzi do profesjonalnej komunikacji weterynaryjnej.

Ok, dołączam do szkolenia!

+ Czy po szkoleniu będę umiał/a zastosować techniki komunikacji w praktyce od razu?

Jednodniowe szkolenie z komunikacji to 8 godzin intensywnych warsztatów, wiedzy i praktyki. Podczas szkolenia przećwiczysz w praktyce różnorodne realne sytuacje oraz konkretne techniki i narzędzia, które będziesz mógł/a zastosować w swojej codziennej pracy od razu. Ponadto, poznasz najlepsze praktyki, jak również będziesz mógł/a wymienić się doświadczeniami z innymi lekarzami w czasie szkolenia.

Ok, dołączam do szkolenia!

Wiesz już wszystko o tym szkoleniu i… czas podjąć decyzję.
Którą datę i miejsce szkolenia wybierasz dla siebie?

  • Szkolenie „Profesjonalna komunikacja lekarza weterynarii z opiekunem zwierzęcia” | 21.09.2024 | Warszawa

    360,00 1140,00  Zapisuję się
  • Szkolenie „Profesjonalna komunikacja lekarza weterynarii z opiekunem zwierzęcia” | 30.11.2024 | Warszawa

    270,00 1050,00  Zapisuję się