fbpx

25 sty 2020

Warsztaty z komunikacji lekarza weterynarii dla studentów SGGW


25 stycznia 2020r. prowadziliśmy warsztaty dla studentów wydziału medycyny weterynaryjnej SGGW w Warszawie

Z przyjemnością poprowadziliśmy warsztaty z komunikacji interpersonalnej lekarza weterynarii dla studentów szóstego roku wydziału medycyny weterynaryjnej SGGW w Warszawie.

Pierwszą część spotkania – warsztaty dotyczące komunikacji interpersonalnej lekarza weterynarii, została przeprowadzona z wykorzystaniem elementów szkolenia COMVET©. Warsztaty z komunikacji interpersonalnej lekarza weterynarii, przeprowadziła lek. wet. MBA Inga Kołomyjska, wykładowca i koordynator COMVET©.

Drugą część spotkania –  warsztaty poświęcone ścieżkom rozwoju kariery lekarza weterynarii, poprowadziła dr hab. Joanna Pławińska- Czarnak. Warsztaty odbyły się w ramach współpracy i na zaproszenie Katedry Higieny Żywności i Ochrony Zdrowia Publicznego, kierowanej przez prof. dr hab. Krzysztofa Anusza, na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej  SGGW w Warszawie.

Podczas warsztatów z komunikacji interpersonalnej użyliśmy wybranych ćwiczeń i technik edukacyjnych wypracowanych przez zespół COMVET© w ramach międzynarodowego projektu Partnerstw Strategicznych Developing communication competences among veterinary doctors” współfinasowanego z Programu ERASMUS+ Unii Europejskiej.  Szkolenie z zaawansowanej komunikacji, w pełnej wersji, jest dostępne dla praktykujących lekarzy weterynarii na comvet.pl

Serdecznie dziękujemy za wspaniałą współpracę, świetne uczestnictwo, aktywny udział, Wasze odkrycia. Życzymy dalszych sukcesów na ścieżce rozwoju lekarza weterynarii!

Relacja z warsztatów

Opinie uczestników o warsztatach

 „Najcenniejsze było zdanie sobie sprawy jak bardzo można pozostać sobą (świadomie), a nie wykorzystywać techniki marketingowe, udając kogoś. To bardzo cenna lekcja. Bardzo dziękuję!”

„Bardzo cenne praktyczne przykłady zachowań w trudnych sytuacjach”

„Bardzo wartościowe są konkretne przykłady rozwiązań danych sytuacji”

Wartościowe było nabycie „umiejętności pozbycia się uprzedzeń i często błędnych założeń w kontakcie z klientem”

„Bardzo przydatne warsztaty. Uważam, że takie zajęcia powinny być obowiązkowe”

„Jestem bardzo zadowolona z uczestnictwa w warsztatach”

.

Dziękujemy Wam i życzymy wszystkiego dobrego!

.